Snart ett år.:'))

Hey babes! :)
Kom precis på en sak. Jag skapade ju den här bloggen förra året den 25 Maj. Och det är ju den 24/5 idag så imorgon har jag haft den här bloggen i ett år! :))
Tycker den här bloggen/bloggsidan blogg.se är helt as bra! :'D
Så imorgon kommer jag bombadera med massa bilder under detta år!:DD
Idag har det varit en lika varm och jätte härlig dag. Kommer ladda upp en bild på hur jag ser ut idag. :)
Jag och min klass 7f och 7e åkte till Eksjös tingsrätt. Vi har om lag och rätt i SO, så då ska vi skriva en uppsats om ett brott på SOn och svenskan. Så vi var på två brott den första va rattfylleri och han killen som hade blivit stoppad hade erkänt och gjorde det idag med. Det andra som vi var på idag var om misshandel, en kvinna som misshandlat en annan ung kvinna på nyår, vi fick inte reda på dommen av den eftersom dom hade olika berättelser om händelsen så nästa fredag är den klar, och då ska min SO lärare ringa dit och kolla vad det blev. :) Det var väldigt intressant. :))
Polisen var också på min skola i Vetlanda, Withala kl halv 2 och hon pratade och vi fick ställa frågor, typ allt kunde man redan. ;) Hehhe. :P
Humöret är la på topp idag, har haft lite ont i huvudet. :/ Men det gick över så fort jag hade ätit lite middag, har ju inte ätit som jag skulle idag. ^^ Men lagade en varsin handburgare te pappa, mamma, jag och så hade vi lite pastasalad. :)) Gött va det iaf. ;')
Puss påer!!!!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0