Måndag.

Då är det måndag igen. Bara 25 skoldagar kvar!!!! :DD♥♥ Längtar!!!:)
Skoldagen har nästan varit som alla andra förutom att på svenskan så kollade vi på en film i ca 30 min för vi hade bara en 40 min lektion och min lärare skulle ju prata och allt. ;) Men filmen heter: Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö. Jag tycker iaf att den faktiskt e ganska bra än så länge. ;) Jag tror elr är ganska säker på att jag har sett den innan. :P
En del i min klass hade håltimma, dom som inte hade slöjd idag och jag, Ida var av dom. Så då gick Ida och jag te Willys och handlade lite, sen gick vi till Idas mammas jobb och chefen där har en hund och Ida♥ ska på hundutställning den 12 så då gick vi dit och tränade hunden en stund.
Så skoldagen har varit ganska bra.;P
Så nu sitter man här då och lyssnar på musik, facebook och glor runt lite! :))
Tummen upp! (y) :DD♥♥
Fimlen på svenskan.
så söta!!! ♥♥^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0