kul! :)

Hellu. :)
Hoppas ni mår bra, jag mår super.:)
Var länge sen jag har skrattat så här mycket denna veckan!!!!! Hahaha.
Igår följde Ida<3 med mig hem och hon sov över såklart. ;) <3
Har skit kul med henne, vi skrattade väldigt mycket igår och åt hambugrare som stekaren Ida hade gjort och så var det ju pomes till. Sen blev det chips och godis!!! =)
Vi har precis ätit och borstat tänderna och nu sitter Ida och läser lite medans jag sitter här. (Vi bytte ungefär bara plats sen innan) ;)
Idag kommer vi att baka och borsta hästarna och mycket mer!!!! =D
Får la se ifall Ida åker hem idag elr i mon.
Hoppas det blir i mon.
Var ju evigheter sen vi var.
Men vi klarar väldigt mycket du och jag. :)<3
Älskar dig underbaraste Ida Hansson. :)
Du finns för mig och kan bara säga något ord så ler jag elr skrattar.
Ingen kan ta den plats du har i mitt hjärta.
Här kännt dig i typ hela mitt liv som jag har levt hittils och fler år ska det bli!!! :D <3
Det här kommer bli en galet rolig helg känner jag på mig. :)
Ingen kan förstöra detta just nu.
Hoppas ni läsare har en riktig bra och skön dag.
Ser ju tyvärr inte ut att bli så jätte mycket sol idag men vad gör det?
Bara man är glad och har dom bästa med sig så funkar det alltid.
Om du läser detta sen Ida så ska du veta hur jävla mycket jafg älskar deg. Finns inte ord att beskriva det.
Men Det ända jag kan skriva är att du är underbar och finns och vi kämpar på i alla sittvationer.
Vi har ju fått en del prövningar. Som att vi inte fick va ett tag (Tänker inte gå in på varför till er läsare)
Men vi släppte fan me inte taget om varandra vi kämpade på. Och vi är fortfarande kompisar vilket jag är glad över.
Men du ska veta att jag kommer gråta som fan om du skulle försvinna skulle inte klara av det, jag skulle säkert stänga in mig och bara läsa mer än vad jag gör och trösta mig med choklad.
Ingen skulle kunna ta din plats.
Men vi har ju inte kommit dit att du har försvunnit.
Så än behöver vi inte oroa oss. =)
Älskar dig i massor Ida Kristina Elisabett Hansson!!!!!! :* <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0