duscha

Ska duscha nu så hinne rinte blogga såå mycket. Men i mon hoppas jag att skoldagen går fort för ska te min store bror igen. :D Kommer hem sen på lördag och då e de påsklov!!!!! Jippie!:D:D:D <33
Hoppas ni har haft de bra.
Min dag har varit lite upp och ner kan tyvärr inte gå in på det nu.
Jag fyllde ju år i gåt så då komme rjag ta lite bilder på det jag fick och vissa här på bloggen. Hade världens bästa dag igår!!!
Skulle få hem en hemlig gäst som min mamma och min bästit Ida Hansson<3 hade sakt och det vissade sig sen att de var Ida som var den hemliga gästen, och då gjorde jag ett litet glädje tjut i bussen.
Hadde skitkul!!!!!
Tack så hemskt mycket Ida för att du gjorde dagen så speciell och tack till min familj och alla andra underbara kompisar som delar mitt liv att ni orkar med mig och att ni gjorde min dag igår!!!!
Älskar er så jävla otroligt mycket!!!!!!<3 Puss på er vänner!!!!
Nu ska jag då ta fram vad man ska ha på sig och sen duscha.
Kommer nog inte skriva mer just idag men sen i morgon lär det bli!!!.
Puss påer och tack så mycket för att ni vill och läser min blogg blir så otroligt glad!!!! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0