allt-knäppt...

Hej!
Jag är ganska så bra förkyld. Men det funkar la (men lever ju och det finns dom som mår säme!!!!)
Täppt i näsan så man andas me öppen mun som någon jävla idiot. ;)
Min skoldag har varit bra förutom att jag glömde prata me Simon. :/
Men allt va ganska bra tills jag kom hem.
Kan inte skriva vad det handlar om är ganska så alvarligt. :/
Men jag är så grymt jävla arg/ledsen/besviken. Vet i fan hur mina känslor är just nu....
Det handlar inte om "saken" men jag gillar dig Simon och om vi bara hade tagit ett steg till så hade det känns bättre men nu har vi inte det. :/
Vill ha någon att prata med men kan inte får prata med mamma eller läsa bort och sova bort känslorna....
Jag hoppas att ni inte har samma känslor som jag utan att ni känner er mycket bättre.
För att jag inte ska tänka så mycket på "det" så planerar jag min födelsedag för jag fyller år den 28/3-2012
Vilket är snart!!!!!:D
Jag ska baka en egen tårta för jag älskar att baka/laga mat
och så ska jag göra cup cakes.
Och så får jag planera lite mer. =)
Jag tänker ochså på dig Simon om hur det kanske blir om vi blir tsm. =)
Och så tänker jag på sommarlovet!!!!!!=D
Vilket man bara längtar tills det är sista dagen i skolan!!!!!!:)
Men som ni nog förstår så är allt bara upp och ner för mig.
Jag önskar att jag skulle kunna förklara för er
men jag bokstavligt talat kan inte. :/
I helgen kommer jag kanske åka till min kusin Sandra om hon kan hämta mig för mamma kan inte köra ut mig. :)
Och så ska och måste jag plugga på so har prov i det nästa V och på engelskan för vi har två test som hela Jönköpingslän gör i 7:an alltså samma sen gör 8:an det men svårare och man gör det i sv,ma,eng.
Så det är ju bra då om man har pluggat lite i smyg även att man inte har något riktigt att plugga på men jag kommer plugga på typ stavningen. =)
Och så ska mamma och jag fixa med dom 4-benta hästarna i morgon.
Och så ska jag såklart läsa!!!!
Har ju en dead line i sv på att läsa ut en bok. :)
Men jag kommer blogga lite mer efter detta inlägg idag och i morgon och så vidare. =)
Puss och kram på er!!!!
:D ;* <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0