18:49

Ja nu har man kommit till fb musik och bloggen. Igen. ^^
Har gjort chokladbollar utan strössel dok. :/
Hade ju inget hemma. Men men dom smakade gott iaf.
Har ju en del kvar så då blir det kaffe och chokladbollar med tv. Like! :D
Just nu så lyssnar jag på bästa nickelback och fb och lite annat. :)
Letar efter min kusin Fridas mamma på fb.
För Frida var hos mig för en stund sen och sålde påskblommor till min familj och då sa hon att hennes
mamma har fb och då måste man ju bli vän med henne. ;)
Måste plugga sen på tyskan
vs att göra en dialog som jag och Lina i min klass ska läsa upp i mon på tyskan.
Sen blir det ju tv, kaffe och chokladbollar. :)
Sen duscha och sen sova.
Annars så är det bra med mig. Bara det att jag tänker hur mycket som helst på att jag bara måste komma igång med träningen. Så here I come!
Det är ju så att man ska börja göra en del sitt upps och sen massa annat om kvällarna. Så man får en liten fin sommar kropp. ;)
Jag hoppas att ni har haft en skit bra helg. Själv har man ju haft det. Varit med Ida<3 och allt.:D
Ska sitta lite på fb nu och kolla bilder. :)<3
Pöss påer! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0