jobb.:)

Då ska man iväg te farmor och farfar och hämta ens plånbok, tandborste och tandkräm. Hade glömt det hos min kusin och hon körde de te farmor de blir ju närmre att hämta det i Kvill än i Målilla. Så i morgon ska mamma få ta ut 50kr så jag kommer in te stan på fredag för ska träffa Frida♥ vid Willys när jag kommit in och sen om sötnosen e  vaken så ska vi träffa han en stund och sen gå hem te Frida och bli hämtade av hennes mamma. Så åker i te hennes mamma utanför Vrikstad och så ska vi nog måla ett litet ställe inne. Och sen kommer vi ha massa annat roligt, för Fridas mamma e en såndär gullig liten mamma som man bara kan krama opm hur mycket som helst och samma sak e de med min mamma hehe. ;)♥
   Så känner på mig att det kommer bli en galet rolig helg!(y):DD
Vet att jag planerar saker och ting tidigt men jag e en liten planerare hehe och ibland e det jävligt bra.;p
Kram påer!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0