Mycket!!!

Hej!
Sorry för en dålig uppdatering men vi har uppdaterat lite på datorn. Så då kunnde jag inte va ute på bloggen. :/
För mig har det varit mycket att stå med. Jag har städast från tio i tolv till ca fem!. :)
Men nu är det bara lite kvar som mamma fixar med.
Så i morgon blir det att börja städa mitt rum, för det ser utt som om man slagit av en bomb!!! Haha!! :P
Jag fick sova till ca halv tio gött!! ;) Och sedan läste jag lite i FRIDA tidningen. Och tog två mackor. :)
Sedan började städningen. ;)
Så när vi va klara så gjorde pappa mat och så åt vi ch nu sitter jag vid datorn och kan inte gå ut på face book!!!!! :'(
Fattar inte riktigt varörf för det står att jag har skcikat vänförfrågningar till dom jag inte känner men hur kan fb veta om jag känner dom elr inte?! Visst jag kanske inte känner riktigt alla men de går ju på Withala och jag vill lära känna dom då!!!!
Så jag tror att kanske någon har kunnat knäcka mitt lösen och gått in på min fb!!!
Jag menar om det är så, så fattar jag inte vad folk tänker med!!!!!
Om det vissar sig att det är så kommer jag att bli riktigt arg!!! Och byta lösen var tredje vecka.;)
Men nu hoppas jag ju på att det bara är något annat. :)
Så ikväll kommer jag att kolla på lite TV innan jag går och lägger mig.
Jag ska duscha och tvätta ansiktet.
Jag ska träna en halvtimme-timme :)
Och så ska jag hjälpa pappa i ladugården.
Så jag har fullt upp ikväll. ;)
Så nu innan jag går upp te ladugården så ska jag kolla på lite bloggar och på bloglovin för det kan jag låva att det var en evighetssedan!!! ;)
Jag hoppas att ni har haft en trevlig och rolig dag!!!! :)
Det är ju inte så många dagar kvar tills jag börjar skolan igen! :) Det är bara till tisdag.
Det är både bra och dålig att jag börjar skoolan. Det dåliga är att jag inte kan ha någon sovmorgon!!! :P
Och det som är bra är att jag kan plugga med mina betyg och träffar massa andra trevliga personer!!! :D
Men ni får ha en sååå bra kväll så hoppas vi på att jag kan gå in på min fb och hinna blogga  lite innan jag ska sova!!! :D
Puss och kram påer!! :) <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv. tack så jättemycket!!!!! :D kram <3

2012-01-02 @ 20:32:42
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0