Hellu!

hellu!
Sorry för en dålig uppdatering men Linn <3 var hemma hos mig från igår tills idag. :)
Så då ville jag inte blogga just för då typ dissar jag henne. ;)
Men jag har haft det super duper kul med henne!! Världens underbaraste och goaste tjej kompis!!!!
Det är Linn, Nadie, Viktoria Å och Louise som är mitt allt!!! :) <3
Älskar er otroligt mycket vänner är det bästa man kan ha!!!!!! <3 :D
Så idag har vi kört hem Linn och hälsat på farmor och farfar.:) KUl va det. :P
Och så har jag fixat lite och på börjat en ny berättelse. Det var ju eviheter sen jag skrev sist. ;)
Så berättelsen heter: Dödens tid...
Jag tror att den kommer att bli skit bra! :)
Men jag tänker inte avslöja något än föräns den är klar
och då ska jag skriva den här på bloggen! =)
Och så har jag haft och har ont i huvudet på höger sida precis över ögat!
Så irriterande!!!
Bläää!!!
Hehhe.
:P
Och så sitter jag ju vid Facebook och bloggen då och google osv!!! =)
Hoppas ni också har haft det super duper bra!!! =D
Nu ska jag gör ett till inlägg elr 2 innan jag ska vila för att förhoppningsvis bli av med huvudvärken!!!!! :/ <3
Puss och kram påer!!!!
Sann pärla!!! <3

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haha vilken cool bil :D

2012-01-19 @ 14:31:02
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0