Sorry!!!!!!!

Asså förlåt så mycket för att jag inte har bloggat men det är så att mitt internett har fuckat ibland och sen har jag haft sjukt mycket att göra. :(
Men annars så mår jag bra!:)
Ska berätta lite om vad som har hänt. :D
Jag har pluggat och pluggat och pluggat...
Jag har varit med världens bästa Linn<3
Städat.
Och köpt byxa och foundation. :)
Så det var bara littte kort fattat om hur jag har haft det.. ;)
Kommer berätta lite undan för undan för annars blir det så jävla långt!!! Hehehhe
Jag hade sjukt roligt med världens bästa Linn!!<3
I fredags så var jag med Linn och då så kollade vi på film var ute lite och gick såg bara 4 jävla liv på hela kvällen. (liv betyder för Linn och mig att det är unga personer. ;))
Ja och sen på lördagen så skulle vi åka skidor slalom....
Gick inte alls bra för mig är bara duktig på att åka längd....
Men man fick ju sig några smällar hehehhe. ;)
Sedan pratade vi me Rickard och sen åt vi och på kvällen så badade jag och Linn och kollade på film. :D
På söndagen så kollade vi på film och sov läääänge. ;)
Och sen badade vi igen jätte skönt!!
Sen sov vi till måndag och åkte till skolan.. :)
Sen hände det typ miljoner saker emellan. ;)
Och idag så har det varit en helt vanlig skoldag. :)
Men i morgon har man då prov... Bläää!!
Måste plugga massa och så är det so!!!!
Änu mer blä!!!
hehehheh. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0