hej svejs!;P

Hallo!
Hoppas ni mår fint själv gör man ju det. :)
Lyssnar på Nickelback Far Away älskar den låten.
När jag lyssnar på den så tänker jag på att man kan va vän med en som bodde nära en men flyttade och kan hantera längtan efter varandra. Och att man aldrig kommer lämna den personen, och det är precis det som kommer hända för mig och Linn för hon ska flytta långt ifrån som det ser ut nu. Men vi kommer att klara det. :)<3
Senare så ska jag borsta min häst och laga mat prata med Joel och film plus er och data ofc!!!:)<3
Kommer skriva om ett roligt minne från Ida<3 och mig!!!!:) Missa inte!!!!!
Ha det gött ses snart!!!:)<3
Baj:P Jag och Lina!!!<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hoppas du får en bra dag! :)

2012-02-28 @ 14:40:51
URL: http://emiliaob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0