Älskar dig vännen!!!<3

Hej!
Igår kom lilla Linn till mig! :)<3
Vi hade as kul och sen vid ca 19-20.00 kom Rickard och då tog vi massor av bilder, skit kul och hur mycket skratt som helst!! Hahahhahaa...
Så mycket som vi skrattade har man ju inte skrattat på länge!
Linn ska va kvar hos mig tills på lördag vilket ska bli skit kul. 
Så nu har vi käkat och jag har klätt på mig (vet inte om Linn har gjort det än...)
Sen vet jag inte vad vi ska göra. Men vi ska iaf bada ikväll! :D<3
Och sen när mamma kommer hem så kommer Sandra min kusin och Maria till oss hoppas jag! Och då ska Sandra klippa till min brors hår(vilket behövs!!!!)
Just nu sitte rjag lite vid fb och Linn sminkar sig. :)
Kommer vissa en del bilder och skriva mer i detalj om detta. :)
Men en sak är säkert att jag älskar verkligen dig Linn Törnqvist!!!
Du gör min dag perfekt och när vi inte är så är dagarna sega och tråkiga, vet inte hur jag skulle klara mig utan dig!!
Jag är glad över att du är du och ingen annan.
Jag tänker stå vid din sida och stötta dig så mycket jag kan nu när du har det som svårast!
Och jag skiter i vad folk tycker om att vi är vänner för det är inte deras liv det rör sig om utan ditt och mitt!
Tack för att vi blev vänner,
kommer ihåg exakt hur vi träffades!!!!
:D <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Vilken fin bild :D

2012-03-01 @ 15:22:30
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0