HEJ HALLÅ!!!!!!!

Hej!! Jag mår fint!! Nu är det klart att jag kan komma på en kompis kalas ockej det är ju inte ett barnkalas men inte en fest med sprit heller. Utan det är ett vanligt kompis kalas. Så det blir på fredag och sen på lördag så åker jag till Sandra och hjälper henne i salongen.=) Så jag har fullt upp i helgen. På fredag när jag slutar så kommer jag att köpa hennes prissent. =) För jag slutar ju tidigt kl 14.05 och bussen går kl 15.45 ja jag vet men det går inga andra bussar.
Aja nu lyssnar jag på musik och så ska jag skriva ett medd till min kuse och kolla om jag kan sjunga på brölloppet. Hoppas det iaf. ;)
Och så lär jag nog vara med i några flera tävlingar. =)

Men om ni vill känna mig bättre så kan ni bli vän med mig på Facebook är inne där varje dag.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000509614790
Men nu ska jag kolla runt lite och slänga in ett till blogg inlägg.
Länken där uppe är till min FB
Kram på er!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0