Utkast: Maj 21, 2011

Hej! Så här ser min look ut idag. När det är en varm fin dag så passar shortsen perfekt in! Matcha med ett snyggt linne som det är tryck på för det är het i vår och sommar! Borsta bara igenom håret och låt vinden göra resten så blir det en liten bussig frisyr utan några produkter i;).
Linnet har jag köpt på Gina tricot och shortsen har jag klippt av från ett par gamla byxor. Så man behöver inte alltid köpa ett par nya shorts om man har ett par gamla byxor som är för korta så är det helt rätt att fixa ett par snygga shorts istället. För det är ju kul att mixtra  och fixa själv för då kan man ju göra dem så som man vill ha dem själv;).
Men ja det är så här jag ser ut i dag. Mer kan jag väll inte säga mer än att det är skit snyggt och en vardaglig look som man kan ha i skolan, på stan jag vad man nu ska göra!
Kram  mode älskaren Emelie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0