NY!

Hej! Nu startar  jag en ny blogg om kläder , skor , väskor och frisyrer , ja alltså mode och skönhet! Jag kommer blogga om olika märken och vad jag tycker är snyggt. Och så klart kommer jag att bjuda på vad jag har på mig för kläder till skolan och på helgerna. Så jag kommer att blogga om vad jag har köpt för nya prylar och kläder som är nytt till mig! Så kommer ni också få se modell bilder på mig med för jag bara älskar mode och skönhet och mest av allt så älskar jag att stå framför kameran! Jag kommer också att bjuda på olika kändisars kläder , skor och frisyrer och deras stilar. Så  det är bara att frossa i er av mode!

Hoppas ni kommer  tycka om den här bloggen och här får ni ett ansikte av mig det är min bror som har fotat mig men det blev snygga och fin bilder ändå!  Kram mode älskaren Emelie!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0