Stickers nail!!<3

Hej! Jag och min klass har smyckat kyrkan. Så efter det så skulle mamma och jag skjutsa hem Ida. Men mamma skulle ju ta en kopp kaffe men vi blev kvar och Ida och jag bakade till tårtkalaset och så gjorde vi en kladkaka  som jag kan äta! Så åt vi en bit var och den var skit god! :) Men Sen kom det tragiska Ida klev på en bålgeting och blev stuken. Få f*n va ont det borde ha gjort. Men det här låter säkert lite elakt men det var ju bättre än att det var jag för jag tål inte getingar men jag ville absolut att ingen skulle bli stuken. Men det värkar bättre nu hoppas jag iaf! Men vi tog lite bilder och gjorde en film som kanske kommer upp här i mon för nu är batteriet slut och det andra med. Men jag har skolavslutning i mon så det kanske inte blir att jag laddar upp bilderna och filmen. Men då kommer det på fredag!!
Och en sak till innan jag skriver om bilderna. Så får jag sjunga! Fast inte this is me vet inte varför men jag får  sjunga För att du finns! :) Så sen kommer det bilder plus film!:)
Men jag älskar de här sakerna som heter Nail stickers för det är så coolt jag skulle vilja ha alla som jag kollade på men jag kan ju inte lägga upp alla bilder för det lovar jag att det skulle bli väldigt många då! ;) Men jag älskar dem och ska köpa flera stycken och så ska jag köpa massor av Depend nagellack för på Ica Maxi kosta de bara 10 kr nu. As billigt! Men nu ska jag fixa mina naglar lite sen måste jag sova!
Så vi ses kanske i mon annars så ses vi på fredag!                        Puss och kram Emelie!<3

Kommentarer
Postat av: ida hansson

hahaha jaa det va kul men det kliar bara nu (där bålgetingen stack mig) <3 <3

2011-06-18 @ 18:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0