Dålig uppdatering....):

Hej! :) Sorry för en dålig uppdatering... Men har varit lite slö och seg. Hehhe.;) Men idag har jag inte gjort sååå mycket mer än att jag varit slö och seg.;) Men jag var också inne hos min mormor och hälsade på hos henne. Så pratade vi lite och så var det Arn Tempelriddaren och då var jag bara tvungen att kolla lite på den. :D
Min jul har varit väldig speciell kanske inte på kärleksvis men jag kan inte ta det nu men min jul har vait bra annars rolig och firat den med släkten.:D Fick fina saker av dom också. =)
Idag har jag också kollat på en teknad film kommer inte ihåg vad den heter men det är när en mamut sengångare och en tiger hjälper en bebis hem på tidig istid. Så söt e den!! Hehehe...
I morgon kanske Linn kommer hem te mig för hon vill träffas och prata ut och så mår hon lite skit men jag ska allt pigga upp henne. :D Älskar dig gumman!!!!<3<3<3<3
Ikväll ska jag då fråga pappa om hon kan komma och så ska jag kolla på härlig film med familjen kollar på det som vissas på TV. :) Najs!!!<3
Som ni kanske inte vet så är jag blond igen!!!! Jippie har saknat det såå länge och nu är jag de.:D Linn färgade mig och jag färgade hennes hår svart. Skit fint blev det på dig gumman!!<3
Visst det är lite gult i mitt hår men det blev bättre än vad jag hade tänkt mig. :)
Här kommer lite bild på mig och dagens kläder. :) Puss på rumpan!!! :P<3:*Blond!!:)<3  MJUKIS!!!!<3
<3Älskar bilden!<3:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0