Ätit mat! ^-^

Hello! Har precis kollat igenom kommentarerna. Tack så jätte mycket!!!! :)
Har ätit lite mat. Det blev pasta med kassler! Mm va gott det var. Koken idag var pappa! =)
Jag har ju inte gjort så mycket men jag , min bror och pappa har kokat kräftorna tog lite kort på dom kommer upp här! Hoppas jag! ;)
Men jag ska fixa lite med mina naglar kommer bilder på det i morgon och så kan jag nog inte gå ut och  springa för det är ju skit väder!!!!!! :(
Men man kan ju inte ändra på det.
Men det värkar som om det inte kommer upp några bilder då har det blivit något konstigt. Men det kanske funkar i morgon hoppas iaf det! Och isåfall får ni ju bilderna i morgon. ;)
Jag kommer nog kolla på en film sen kl 21:00
Och så måste jag duscha idag också. Men just nu lyssnar jag på musik och bloggar såklart ;) haha men jag sitter vid FB och bloglovin. Ni får jätte gärna följa mig på BLOGLOVIN Blir jätte glad då! =D <3
Men ni får iaf en bild på våran kattunge.
Ska också lägga upp lite höst mode på bloggen.
Men kolla gärna in bilderna i nästa inlägg.
Kram på er!!! Puss!<3
Visst är han söt!!! ^-^

Kommentarer
Postat av: Alice

SV: kul att du är med, har du gjrot ett inlägg, där du länkar?? länka det inlägget i en kommentar!

2011-08-07 @ 17:56:05
URL: http://bilderbyalice.se
Postat av: Hanna ♥

gud vad söt^^



sv; okej:) tack!;)



var med i dagens blogg om du vill, hihi^^



http://hannizi.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment

2011-08-07 @ 17:57:51
URL: http://hannizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0