Slut.

Jaha, Har la varit en liten trevlig dag. Men jag skulle ha ridit idag, men när mamma och jag tog fram rid kläderna så började det ösregna!!! ://
Fan!!! Jag ville ju verkligen rida idag!!!
Och det slutade ju inte precis regna, kanske ett mini uppehåll sen började det igen.... -.-
Så jag kollade på stålmannen istället. :)
Och på reklamen så läste jag i Vampyrens märke.
Efter maten hade jag 2 kap kvar i boken så då läste jag ut den. Slut. Den var förbanat bra!! Längtar tills i morgon så att jag kan låna bok 2! :DD
Det är ju prinssesan Madelines födelsedag idag!!! Hipp hurra för henne! :)♥
Mitt humör är la ganska så bra, förutom att jag har äcklig träningsverk i benen efter att jag spreng/joggade 4km igår. Och så om jag ska ytra mig "fint" så har jag ont i magen pgr av min dagar.... Bläää!!
Jag kollade in en tjejs blogg som har en jätte fin blogg, och då såg jag att hon hade fixat sina naglar skit coolt. Länk!!!:
http://xiaos.blogg.se/
Vilket jag ska testa senare!!!
// Emmiz♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0