God morgon!<3

Godmorgon! :) Har varit vaken sen 9 men nu e jag riktigt vaken. Hehe.
Kollat lite på Vampire Diares och tagit en macka te frukost.
Hoppas ni mår bra och e pigga för denna dagen.;)
Själv e jag pigg men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag...
Det kommer iaf bli så att jag får hämta min plånbok idag istället för igår för att vi han inte hämta den.
Men det bl.ir idag och så ska ag också ta ut 50kr te bussen.:) (y)
Frågan e bara vad jag ska ha med mig för kläder te Fridas mamma.
Vi ska ju jobba lite så ett par mjukis hade varit bra.
Men vill ni ge några tips om vad jag kan ta med mig??:DD♥

Just nu så nörd spelar jag lite bubble safari heheh tävlar ju lite lite smått med söta Ida♥:)
och sen så e det att kolla runt lite på olika bloggar.
Jag kommer också ha en TÄVLING här på bloggen och det kommer va dagens blogg så va gärna med!!!!:DD♥
Och den som vinner kommer jag skriva om i bloggen och ge en  länk så att alla som kollar in på min blogg kan gå in på Vinnarens blogg!!!  :DD♥♥
   Kram påer!:)♥
Inte den bäste men men...
Utan smink så funkar den iaf.;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0