Tittat på film! =)

Har precis kollat färdigt på en film som var super bra! Den heter JUNO
Och handlar om en 16 årig tjej som blir med barn och vill inte göra abort men hon vill adoptera (?) Hur det nu stavas ;) Barnet till en annan kvinna.
Tycker att filmen var skit bra!!! =)
Det har tyvärr inte blivit så mycket inlägg idag. :/
Men jag har haft en bra dag!!!=)
Tränat och lite och det känns så mycket bättre när man tränar.
Fast sen är jag en sån tjej tyvärr att jag vill träna fast det inte känns som att man tränar som tex.
Rida eller dansa så jag ska verkligen komma igång med ridningen igen!!! :D
Längtar!!!! ;) Hihi!
Fast nu så ska jag sova!!! Är jätte trött faktiskt!!! ^-^
Inte såå vanligt för mig. ;)
Men jag hoppas att ni har haft en super dag! =)
Ps. Glöm inte att ni kan adda mig på BLOGLOVIN!!! =) Blogg byte godtas gärna!!! :)
Puss och kram påer!!! <3<3<3=)

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Skrev nyss ett inlägg som kommer upp om typ en halvtimme ;D

2012-01-03 @ 23:35:42
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0