Min dag!:)<3

Hellu!!! ;)
Min dag har varit toppen!!! :)
När jag vaknade av att min syster Viktoria skickade ett sms så var kl mellan 9-10 så skönt var det att sova ut! :)
Men det blir nog så när man är vaken till halv 3. ;)
Sedan gjorde jag 2 st varma mackor te frukost och så satt jag lite vid TVn och sedan så hjälpte jag mamma med att mocka i lill stallet där 2 hästar står.
Efter det så kollade jag färdigt på "Nu blåser vi snuten igen" den är såå bra!! :)
När den var slut så satt jag  vid datorn vs Face Book, you tube , google , bloggar , och min blogg. :D
Sedan så märkte jag att det var "Nu blåser vi snuten 3" och då var jag bara tvungen att kolla på slutet för det var det som var kvar hehehe. ;)
Så när den var slut så började jag med maten. Vilket blev:
Stekt potatis, Jul skinka, revbensspjäll (vet inte hur det stavas) ;) Och så blev det kräftor på det!! Jippie. :) <3
Så nu sitter jag här vid datorn vs vid fb och bloggen. Så då chattar jag med underbara Viktoria!!! :)<3
Om en stund så ska jag sova. Vilket ska bli jätte trevligt. ;)<3
Hoppas att ni har haft en lika bra dag på första Januari på 2012. :)
Så med detta vill jag önska er en jätte trevlig kväll och sömn.
Så ses vi igen i morgon!!!!! :D <3
Puss och kram påer!!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0