Minnet med Ida!<3

Ett litet minne om när Ida<3 och jag skulle åka och bada.
När vi hade badat ett bra tag dagen innan vi skulle på läger. Iaf så låg vi där i vattnet och flöt och helt plötsligt kom en man som Ida vet vem det är och Ida sa att han va en jävla idiot.
Så vi simmade iväg ut i vattnet till en stor sten, när vi va där så gömde vi oss bakom den och det var ingen skugga så va låg där bakom stenen och det blev bara varmare och varmare.
Vi studerade vad den där mannen gjorde och han stod där på den lilla stranden och krattade helt jävla naken i bara sin fula keps! :p
Äcklit som fan!!!!
Men vi låg där och Ida hade ont på ryggen.
Men sen försvan gubben och jag tänkte att vi kan ju fan inte ligga här mer så jag simmade in till land bland några träd och smög sakta, och det var inte lätt i en skog. ;)
Men när jag va vid stranden så var han borta så då gick jag tillbaka till Ida och sa det.
Vi tog av oss bikinisarna och tog på oss sen gick vi så fort det gick till cyklarna och satte oss på dom och cyklade hem så fort det bara gick. ;)
Jag va både lite rädd att han va någon psykopat men sen va det också lite roligt att han va en sån jävla idiot. :P
När vi va hemma hos ida så va klockan ca 15-1700 så vi åt middag och pysslade lite.
Men sen på kvällen så fick Ida en jävla klåda på ryggen så hon fick en tabblett av sin mamma , fast på natten fick jag klia henne och trött som fan va man ju. Så jag halv sov och kliade henne och när jag slutatde klia så väckte hon mig igen.
Så Ida hade bränt sig jävligt mycket men det va bättre dagen efter och då fick vi sova på bussen. Hahaha
Lite speciellt va det. ;P
Men nu ska brosan ha datorn så ni får ha det så gött.
Ses sen!!!
Baj!!:P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0