Ska till världens bästa!!!! <3

Hej!!<3 Idag ska jag till världens bästa Sandra! (min kusin) Ska vara där kl halv tio och så vill man ju "landa" lite. ;)
Igår var jag på kalas hoss en kommpis som heter Alexandra. Hon är jätte snäll!<3 Av mig fick hon ett halsband som det står Rock på. Ska försöka hitta det på glitter alltså en bild. Men vi åt tårta kollade på hennes bilder för hon är sjukt duktig på att rita!!!:) Och så kollade vi igenom gammla skol bilder. Och lite andra saker. Jag fick också en bok (andra boken i Vampire Daires!!) Tack så jätte mycket!!!!<3
Men vi hade skit kul...!
Så nu ska jag fixa lite och sedan ska jag till Sandra!!!!!<3<3:D
Men jag köpte också en sak till mig också ska se om jag hittar en bild...;)
hittade ingen bättre bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0