har data i skolan.

Hej nu har jag data i skolan först hade vi fritt i en kvart och sen hade vi ett litet "test" det är att men ska skriva utan att kolla på "knapparna"^^ Det gick bra för mig man var tvungen att ha över 85% och jag hade 92% bara två fel!:) Jippe! :D
Men jag mår bra och så. Men Ida (min kompis) är sjuk.:/ Du måste krya på dig!!<3
I dag kommer också pappa hem men han åker igen på söndag. Ni som inte vet så har min pappa MS (en sjukdom) Men han klarar av det jätte bra för egentligen ska han inte kunna gå men han klarar det jätte bra för vi har ju en egen gård.
Så då åker pappa 3 veckor till Näsjö och tränar och så tar de prover och allt möjligt så då kommer han hem idag och åker på söndag.
Men jag kommer ju skriva till er sen när jag kommer hem. ;)

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg



sv: kul att du är med och tävlar om märkesplagget:) <3 <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-09-16 @ 20:05:57
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

God morgon sötis:) Vinnarna av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya omgången ;) Klicka bara på länken här under för att komma dit :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/september/lordag-dagens-blogg-2.html

2011-09-17 @ 12:44:22
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0