god morgon alla människor!!

God morgon!!! :) Just nu sitter jag här vid datorn med lilla kisse katten i knät och så det här kanske låter lite konstigt men jag övar på "För att du finns" För jag ska ju sjunga den på bröllopet.
Jag har ätit lite frukost med det menar jag mackor. ;)
Jag ska lägga upp en video på när jag sjunger. OM NI VILL!!!
Idag ska jag kolla med kameran för jag gjorde aldrig det föra helgen för att jag var såå förkyld och då vill ju inte jag smitta ner min granne.
Jag ska också åka med mormor och mina kusiner Frida och Selma och då ska vi hitta på något. :) KUL!!!
Och så ska jag blogga lite idag och baka chokladbollar! Mums...
Men i nädta inlägg kommer det en sak som jag har köpt! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0