Hello! Kär eller?

Hej! Min helg har varit toppen! FÖRUTOM! Att mamma säger att jag är kär i en kille som är 7 år äldre än mig i siffror! Men men han är ju snäll och ser bra ut men jag vet inte. Han gillar nog inte mig ändå. ;) Hihi! Men jag vet inte ett skit om mina känslor just nu så jag vet inte. ;)
Men idag fyller min mormor år! 62 bast!!! GRTTIS!!!!!!!!!<3<3<3 Hipp hipp hurra!!!!!! Hon fick en film av mig som hon stod och kollade på jätte länge så jag köpte den. :) Men namnet på filmen var lite svårt det var typ: Doktor Sj.... Sen vet jag inte men hon gillar den och det är ju det viktigaste!! :D Men just nu skriver jag ju ;) och sitter vid FB och så lyssnar jag på Sum 41!!! They are so good!!! LOVE!!!!<3 Men sen ska mamma, pappa och jag fixa i trädgården inför vintren. :) Men jag kommer väll titta på lite film och kanske skriva med Henke. Men sen hoppas jag att jag hinner lägga in bilder från bröllopet för det är ju en vecka och en dag sedan men jag har varit så J*vla sjuk så jag har faktiskt inte orkat. ^-^ Men jag kan ju ladda upp dem nu. SÅ SMART JAG ÄR! Men för typ en kvart sedan så åt jag lite tårta hos mormor och hon blev jätte glad över filmen!!! Aja nu ska jag ladda upp bilderna! :) Ses! Puss!!!!  Filmen som mormor fick!<3
KÄR?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0