utvecklingssamtal!!!:/

Hej länge sen!:) Men idag har jag utvecklingssamtal! Tycker inte precis om det men det är ju bra för då vet man ju hur man ligger till. Men aja ska åka om typ en halvtimme så hinner inte blogga sådär jätte mycket. Men jag hoppass att ni har haft en skit bra dag!:) Min har varit sådär pallar inte bäretta precis hur punktligt men det har ju varit ganska mycket med skolan hade ett musik prov igår... Gick nog sådär men men.
Själv blir jag bara mer och mer "kär" i Sonny hoppas han känner lika dant.;) Vi kramas ju och sådär men i morgon ska jag försöka gå vidare. ;) Men nu ska jag ta och fixa lite innan vi åker har ju det där skiten kl 18.15 tror jag hihi.;P
Men sen när jag kommer hem så ska jag packa lite tills i morgon har ju bad då och sen ska jag nog smsa elr skriva till er!<3
Men ni får ha det så gött pöss på er! ;)<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0