För dig gör jag allt!<3

Har typ skrivit en sak till min kusin Sandra för jag tycker om henne så otroligt mycket hon är som en syster för mig!<3
Du är vacker , du är skär och du luktar som skära violer.
Du finns när jag tänker på dig , när jag drömmer ,ja alltid
finns du där i mitt huvud , i mitt hjärta och i min själ.
Du finns överalt i mig!
Jag lovar att jag ska kämpa för dig , slåss för dig , ja allt
ska jag göra för dig! Liksom du du gör för mig.
Min kära kusin!<3
så vad tycker ni om den? Vill veta så kommentera!!

Kommentarer
Postat av: !!!!!!

sådär. du har skrivit DU 2 gånger direkt efter varann utan pungt! och så har du stavat fel på några ställen. men det var fint eftersom den va till nån du älskar. :)



jag försöker inte var taskig. jag ville bara påpeka felen.!

2011-06-14 @ 17:57:50
Postat av: Martina Karlsson

Åh! Vad fint skrivit! Sandra kommer bli så glad när hon läser det!

2011-06-14 @ 19:01:03
URL: http://tintin74.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Aww vad fint kuss<3 Älskar dig också tjejen!<3 Nu far jag iväg om 3 nätter<3

2011-06-15 @ 20:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0