Tyvärr!!!! :(

Tjo!!
Hoppas att ni mår bra alla läsare! Jag mår super iaf.:D
Har gjort en del av dagen som matat kalven och så har jag typ plockat 3-4L körsbär som mormor ska göra sylt på. Men ikväll elr i morgon så ska jag plocka lika mycket till för vi här hemma vill ju också ha lite! ;)
Men tyvärr så åskade det inte hos mig som dom sa på vädret (Man kan ju aldrig lita på dem längre!) Så det blev inga åskbilder synd tycker jag för jag tycker att det blir ganska snyggt när man får med blixtarna på bild.:P
Men just nu så skriver jag ju till er^^ och så sitter jag vid FB mm.
Men jag ska snart träna vill säga  ut och springa!!! :D
Men jag kommer lägga upp lite bilder och så här. :)
Jag ska också lägga upp lite smink bilder på min andra blogg ( mondoblog.se/Emi )
så kika gärna in där så blir jag glad.
Om det blir åska någon dag så ska jag ta kort och lägga upp dom här på bloggen! :)
Men nu ska jag lägga upp lite bilder så kika in och så blir jag jätte glad om nu kommenterar! ;)
Nice car in 2 fast and 2 furious! love the cars in that movie!!!! <3<3<3<3
//Emmiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0