Nu kan jag...

Hello allihopa!!! Jag har haft en ganska tråkig dag för jag har typ inte gjort något. Men det skulle ju komma några och så skulle ju jag vara barnvakt åt barnen men de kom tyvärr aldrig så de hade väll något hinder men det gör ju inget för jag fick ju lite ordning och reda på mitt rum iaf.;)
Men igår när jag låg och tog en liten tupplur så kom mamma upp med en liten plast kasse med lite böcker i! :) TACK!!
Och hela den kassen kostade bara 10 kr!!! :O Men det var på röda korset som mormor och mamma köpte dem och då hjälpte de ju till lite;). Det var faktiskt kända böcker och författare.
Men jag har också sprungit 4 km på asfalt och förra gången tog det 27 min och nu tog det bara 20.53 min!! Sjönk med 6.07 min!!!!
Och när jag var hemma igen så var jag jätte hungrig så att det gjorde lite lite ont!! För jag äter nästan alltid efter träningen annars så måste jag vänta 1-2 timmar! Och det är inte ofta jag orkar vänta så länge!!!
Men det var riktig god och snabb mat.
Men nu ska jag lägga ut lite mode kläder här på bloggen!:D
Puss på er!!! <3
Tyvärr si CP-ande det när jag skulle lägga upp bilden på datan men jag lOVAR så fort jag kan så lägger jag upp dem!!!! 

Kommentarer
Postat av: Tintin74

Bra sprungit! Att sänka sin tid med över 6 minuter är riktigt starkt gjort! Go girl!

Det är bra att du äter så fort du kan efter träningen så du snabbt får tillbaka din energi. Och om du skulle äta före träningen så bör du vänta minst 2 timmar innan du ger dig ut och springer.

2011-07-30 @ 07:44:45
URL: http://tintin74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0