En lång väg men jag ska nå dit!!!!!!!

Hej!
Man kan säga att jag har ett litet arbete. Det jag gör är att jag tränar varje dag. Jag går ut och går på dagen sen på kvällen så springer jag med mamma. Och för att jag gör det är att dels ska mamma och jag springa 4km  i VP milen och så i vinter har jag tänkt att jag ska vara "modell" smal för min största dröm är att bli modell. Och då i vinter så ska jag ta bilder. Ska fråga en kille som heter Jonny och är jätte duktig på att fota. Så ska jag fråga han om han kan fota mig och sen då så SKA mamma skika iväg bilderna till en modell bransch så får vi se om jag blir modell annars så skikar  jag till  ett annat ställe. För jag tänker inte ge mig!!:)
För det här är verkligen det jag vill och då ska inte någon kunna stoppa mig och tex säga:( Ne du får inte bli modell för de äter aldrig.) Men där har de som säger det FEL för modeller äter visst! Jag menar de är ju faktiskt människor. Men de äter ju inte massa flötiga stora kebabrullar som en fet äter till lunch;)
Så jag har slutat med godis. Och så ska jag inte äta för mycket pasta, ris och potatis visst lite kommer jag att äta av det. Men det jag kommer äta mest är kött och sallad i bra normala portioner.
Så det här är mitt mål! Och jag ska komma dit!!!!!!:)

Kommentarer
Postat av: Martina Karlsson

Bra att du har satt upp ett mål! Säg bara till så hjälps vi åt så du når dina drömmar! <3

2011-07-07 @ 18:50:07
URL: http://tintin74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0