Helt otroligt!!!!

Heeej!
Emm igår kväll hade jag taco och film kväll med mina grannar Andreas och Gabriella. Och så hade jag varit där i ca 3-4h innan samma dag för jag bjöd dom på chokladbollar och de tyckte dom var jätte goda! :)
Men sen frågade jag Andreas om han kunde ta fram sin fotograf kamera och det gjorde han och den var snygg och jag fick fota typ 5 bilder! För sen tog han fram sin systemkamera och han sa att jag fick fota lite och jag blev skit glad! Så jag gick runt och fotade ca 62 bilder sen skulle jag testa en sak. Så jag la in kameran i huset och jag sa typ tack för lånet. Och då sa han att jag fick ha den och fota med. Men då sa jag att då var jag ju tvungen att gå ner hit när jag ska fota med den. Men han sa då ne men du får ta hem den jag använder den inte just nu. :D Och jag blev ju jätte glad!! :D :D
Men jag tog inte hem den idag utan jag kanske gör det idag elr i morgon. För det blev ganska sent när jag skulle gå hem klockan var ca kvart över två och jag somnade inte förens kl 3. Men jag har sovit ca 6h iaf.^^
Men nu ska jag greja lite så vi ses!       Puss puss på er!:)
ungefär den modellen! :)
// Emmiz!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0