längesen!<3

Tjena! Det var länge sen nu!;) Men nu bloggar jag igen. :)
Hoppas ni mår gött det gör jag aldeles utmärkt!:)<3
Har precis kommenterat att jag är med i en tävling hoss Vadfanskajagheta.se
Jag har inte gjort såå jätte mycket idag har ju bara varit en helt vanlig dag i skolan. Men det bästa av allt är att det bara är 2 veckor kvar!!!! Jippie! Jag slutar den 22 dec!:) Okey jag tycker att vi kunde iaf slutat den 20 och inte så jävlia sent!!!! Men aja det är ju inte jag som bestämmer det så det är la bara att gilla läget.;)
Ikväll blir det la att lata sig hehe! ;P
Imorgon blir det att följa med mamma och handla åt mormor till Eksjö och hämta brossan!:D
Och så kommer jag la göra lite annat också hehe.
Sista veckan typ på onsdagen så vill jag va med någon och följa med den hem så kan han/hon och jag köpa hem lite myss saker och titta på film och sen åka på sista dagen i skolan så jag ska kolla vem som kan tänka sig detta och om det funkar.:)<3
Aja jag får la se om jag kommer blogga mer ikväll annars kommer jag nog göra det i morgon så vi ses. Ha det gött! :) <3

Kommentarer
Postat av: deniseh <3

äntligen!!! <333333

mwahahahahhahahaa har data nu med jonas -.- <3

lyssna på super bass på yt och väntar på tills lektionen ska börja <3333333333



nu kommer mina onödiga kommentarer igen <333

mwahahahahha så ond jag känner mejj just nu <33333

+ att jags skriver fort mwahahah jag är cool



assså jag älskar din blogg de e så kul att läsa om folk som man träffar i bussen varje dag! + att jag kommer sakna dejj på lovet när jag är i tyskland <333333



alla får damp på mejj för att jag skriver så jävla fort och musiken gör som jag lyssna på <333333333

hahahahhaa denise är ju sååååååååå ond <3333 och så onödig ibland <33



erkänn att jag är bäst!!!!

och du vet innan datan började var vi vid kiosken och där var spöket och massa sånt och ahh och sen tittade han på mejj 24/7 och sen kom lollo och fick damp på han för att han nästan delade stol med nån jävla tjej <3



nu ska vi logga ut hejdå <33333 puss puss

2011-12-13 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0