Så blev naglarna=)

God morgon! Hoppas ni sovit gott. Jag har iaf sovit gott. Men kalven väckte mig kl halv nio ganska tidigt men den var ju hungrig och jag kan knappt tänka att kalven ska behöva gå hungrig i en hel halvtimme bara för att jag ska få sova lite längre.
Men jag ska ju som sakt göra veckans blogg och det kommer vara 3 st som vinner men det kommer jag skriva i nästa inlägg.
Just nu lyssnar jag på Duffy och chattar med sötisen Nathalie!<3 Miss u!!!! LOVE<3
Men jag har lovat min mormor att jag ska klippa hennes gräsmatta idag också men jag får 50 kr varje gång och hon har en ganska liten gräsmatta.
Och så ska jag ju blogga lite och så tänkte jag om jag hinner ska jag göra en sminkning lite modell aktig men färgerna råsa och orange. =) Kommer bli roligt och så lägger jag ju upp bilder sen här på bloggen såklart! ;)
Men här kommer en bild på mina naglar som jag fixade igår kväll. Och en förvarning det blev inte så lyckat för jag hade inte någon markerings tejp hemma men det var ju också första gången jag gjorde just det mönstret men här kommer en bild.:)

Kommentarer
Postat av: emma

sv: snyggaaaaaaaaaaaaaaa :D

2011-08-08 @ 13:57:54
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0