god morgon alla människor!!

Hej hallå! Hoppas att ni mår bra jag gör det. Em jag har såklart matat kalven och så har jag ätit lite och så har jag målat lite på trä bänken som jag skrev igår att ja skulle göra. Jag har målat den en gång men ska måla den en gång till!
Just nu lyssnar jag på Katy perry Firework. Nice. :D Jag sitter lite vid FB och Twitter och kikar på blåa pumps för jag vill ju ha det för klänningen är ju blå som jag ska ha på bröllopet.
Igår sprang jag aldrig men jag gick en runda med pappa. Och så kollade jag på en halv film kommer dok inte ihåg vad den heter men det gör inget. Den gick iaf på 6 an igår kväll.
Jag tog också en skön dusch igår kväll så därför får ni en bild på mig i min morgonrock och håret insvept i en handduk. :P Och så får ni en bild på bänken som jag håller på att måla tror den blir fin. Vad tycker ni??
Ni ser ju skillnaden;)
De här kläderna har jag när jag målar. Ett par gamla Team sportia byxor det är både hål i och hårfärg på. Och så har jag en gamal lyftet T-shirt.
Dagens klädplagg idag framifrån ^^.
Så ser klänningen ut där bak.
Hehe jag ny duschad;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0