Tisdag!!!=)

Då e det tisdag, bara dena vecka och 2 veckor kvar i skolan!!!!:DD
Har haft en bra dag, förutom att jag brännnde mig med lim från en limpistol. AAAAAAJJJJJJJ!!!!!
Fan va ont det gjorde och gör lite än för det kom under lite under naglan!!!:'(
Men överlever nog. ;))
Jag har lånat en ny bok på skolans bibliotek.:)
En av Trublood böckerna Hur död som helst!!! Den verkar va assssss bra!^^
Jag är själv i huset (förutom katterna och hunden Nicki) ;)
För att mamma och pappa är på slutdelen av familjehemskursen så dom ska bara träffa två kvinnnor från Soc och båda heter Anna. xD ;))
Men jag ska kolla lite på speedway hos mormor senare vid 19.00.:))♥
Hoppas ni har haft en suppper dag!!!??
Skriv gärna om ni har!:DD
Jag ska försöka byta header och den ska isåfall va på mig själv m.m hoppas det kommer funka. ;))^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0