God morgon!

God morgon! Jaha då är det onsdag och inte alltid man e ledig då, men de e jag. :)) Har studiedag idag och i morgon e det ju röd dag så då e man ledig med och på fredag är det klämdag! Så man e ju ledig 5 dagar känns toppan!!!=DD
Har hänt en del sen jag skrev, min bästavän har spräckt huvudet, hon trillade in i en gasoltub. Tycker så in i helvetes synd om dig Frida Käck!!!!:'(♥♥
Men förhoppningsvis kommer vi att träffas idag för du ska te stan och jag med tsm med mamma. Måste få träffa dig och se hur du mår!!!♥♥
Sen har det ju varit vanliga skoldagar. Är inte alls många skoldagar kvar typ 20! Slutar den 15/6. :))
Jag gillar typ en kille, som e sjukt söt och snygg!!! Han fyller 18år, men jag vet inte ifall han gillar mig, måste fråga han de!!! Jag träffade han hos min bror för ca en och en halv månad sen och det e nu jag börjar på kännslor för killen!!!♥♥:DD
Får la se hur de blir. ;)
Idag när mamma kommer hem, hon ska sluta tidigare så hon e hemma vid 12-13 och då ska vi mer eller minder åka te stan Vetlanda, åka först te expert och ta foton på mig sen åka te banken och aktivera mitt kort och så ska dom fixa ett legg te mig det e det fotorna e till för. :)
Så sen ska vi handla, och jag ska köpa hårfärg. :))
Jag hoppas verkligen att min kompis Frida kan va med!!!!:)!♥♥!
Sen får jag se om jag hinner klippa min mormors gräsmatta, beror på när jag kommer hem. ;)
Tror dagen kommer bli ganska bra! Det e ju en fin dag ute iaf!;):PpP
:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0