18:13

Hey ♥
Älskar vädret ute!!!! :DDD Happy face! ♥♥
Synd bara att man fortfarande går i skolan, så man inte kan va ute lika mycket. :/
Men men, det funkar gör det ju. ;)
I måndsags så var jag på Ekbacken för första gången. :))
Jag och Frida Käck jobbade i gaderoben i en timme och då fick vi gratis inträde och en gratis hamburgare men dricka till. :))
Kvällen var på topp för det mesta där, men i slutet så dansade jag och Frida men 2 snygga killar, och vi dansade bugg vilket jag INTE kan men det funkade ju iaf. ;)
Så nästa gång det e det så ska jag och Frida nog jobba igen! :DD Happy face! :))♥
Och jag kan lova er, Frida och jag var helt nyktra där. ;) :))
Men nu ska jag gå och fixa lite och städa
och läsa. :))
Puss och kram!!!
♥♥♥
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0