sjukt täppt!!!

Hej!=)
Jag är sjukt täppt i min näsa. :/
Jag har troligen fått en liten lätt bihålsinfektion i min näsa vilket inte är så nice just för man snorar hela tiden och det blir som ett litet tryck i huvudet. Usch!!!!
Så jag snyter mig nästan hela tiden och äter någon tablett som gör att den dämpar infektionen. Va fjärde timme ska jag äta en till 2!!! Hatar tabletter!!!!!! :(
Just nu kollar jag lite på fb och på h&m och gina tricot. :)
Får ju ca 600kr den 16 så då ska jag köpa hårfärg och handla något fint och godis!!! :)
Jag ska nog också ta hål i näsan denna månaden. Jippie!!! :D
Tycker det är så sjukt fint med en liten pärla i näsan.
Och så fyller jag ju år den 28/3 så då kanske jag får ett näshål och andra saker.
Men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra för tårta. I kaker tror jag det får bli cup cakes. Vilket är såå kul att göra!!! =)
Jag har inte gjort så jätte mycket idag. Mest kollat på TV och så har jag ätit glass!!! Jätte gått va det med glass men min mage lär få fan för det för jag åt ju inte precis laktosfri glass. Dom hade ingen på konsum i mariannelund. Men men det var iaf gått och jag lär bara ha ont i några timmar och sen ha lite gaser hihihi. ^-^
Jag kommer att plugga senare idag och sen kolla på film och ta det lite lungt. :)
Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig älskade läsare!! :D
Puss och kram. :* <3
Du blir ett eget litet kapitel i mitt liv men du gjorde mig besviken flera gånger om så då blir du ett minne blott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0