Måndag.

Jahhha då var det måndag igen.
Shit va tiden går fort. Men icke är man ledsen för det. ;)
Vill ju att tiden bara ska gå så fort som möjligt till den 28/3!!! Är ju min födelsedag dåe!!! :D
Sen efter min födelsedag vill jag att det ska bli sommar!!!! Ska ju kanske/troligen sommarjobba tsm med söta Frida Käck! :)<3
Efter det så längar jag till jul och andra roliga saker. =)
Om ni inte vet det så är jag en sån person som bara planerar jävligt mycket om saker och ting. :P
Men idag så var la skoldagen ganska bra. (Förutom att man är så jävla trött på morgonen!)
Sen så kom 8:an tillbaka igen efter praon och då fick jag träffa Frida igen!!!! :D <3
Har saknat dig så jävla mycket gullunge! <3 ;*
Sen så ska jag äta när pappa är klar med maten. Och sen så ska man la försöka träna lite. ;P
Just nu så är det ju det vanliga vs fb<3 bloggen och nickelback!!!! :)<3
Älskar det bandet hur jävla mycket som helst!!!!
Hoppas ni har haft en riktigt bra och go dag och inte har varit så trött som man brukar va
efter helgen och på morgonen. ^^
Pöss påer. ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0