Ledig!=)

Hej hej.
Jag mår lite sådär har ont i halsen , hosta och mer. :/
Men man klarar sig.
Just nu kollar jag runt lite på fb och lyssnar på musik.
Men snart ska jag plugga lite för jag fick den där äckliga influensan så jag har varit sjuk. Och då missade jag en del saker i skolan...
Har ett prov att göra och två läxor och en uppgift kvar.. Orka!
Idag på idrotten hade vi dans!!!
Det var svårt tråkigt och ytligare tråkigt!!!!! Finns det nått värre än gammal tråkig dans?!:P
Men det funkade iaf. :)
Hoppas ni har haft en bra dag och inte så tråkig som jag. ;)
Ikväll ska jag kolla på en ny serie som heter den sista dåkosopan och går på 6:an.
Den verkar va lite crazy men rolig. ;)
Sen kommer jag la kolla mer på TV och sitta lite här vid datorn. :)
Och så kakn jag sova UT i morgon!!! Jippie! :P
Har ju lovdag från skolan. =D
Så då blir det att slappa och titta på film. :)
Jag har ett problem just nu... Och det är att jag är så fruktansvärt godissugen!!!! :/
Jag tänkte innan idag när jag såg en liten unge med godis i munen. Att ge hit godiset jag vill ha det mer än dig! Hahahaha men så hade man ju inte kunnat göra. ;)
Men jag hoppas att mormor har lite godis hemme så jag kan få lite i morgon. :D Hoppas!!!!
Ska dra och plugga nu!
Ha det gött.
Puss!!! ;*<3<3<3

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ ALLTID TÄVLINGAR!

SVAR: Kul att du gilla skorna :D

Så lite så :D hihi

2012-03-07 @ 21:12:16
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0