Alla

Alla människor e ganska lika. Inte på utsidan för då kan de va falska små skitar elr så är dom äkta.
Men de alla flesta är lika danna på insidan. Alla har ett hjärta som bryr om vissa och ibland så vill dom inte just den saken. Men de tänker inte så lång då om dom gör fel utan de lever bara i nuet men sen hinner verkligen ifatt. Och man har ALLTID 2 val!!! Ska jag skada den där personen elr inte bara för att han/hon sakt att den personen e dum i huvudet?
Man kan välja den enkla vägen och göra som alla andra säger elr så kan man stå för sig själv och välja den lilla mer krongliga vägen. Alltså inte skada den där personen till ex empel.
Men alla e lika alla har ett hjärta till dom som dom älskar, en hjärna som tänker åt dom och kött ,ben och blod och skinn.
Men så har dom en utsida som oftast kan va hur jävla falsk som helst värst play boy elr play girl.
Jag tycker man ska stå för sig själv och välja att inte va elak men om någon skulle va elak mot en så säger man ifrån och inte snacka skit om den tjej/killen bara för att bästisen gör det.
STÅ FÖR VAD DU TYCKER!!!!!
Men jag kan inte göra mer än att skriva vad jag tycker sen kan bara DU tänka och göra resten.
Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0