Tjabba tjena!!!

Hellu!!!♥♥ Ja, som ni kanske mäskte i rubriken så är jag på ett strålande humör, knappt ingen kan förstöra det just nu! Hihihi! ♥♥♥
Jag har haft en skiiit rolig dag med vännerna i skolan, för har inte sommarlov förens på fredag... :/
Ja det har ju hänt en deel saker idag occh speciellt roooliga!!!
1,
Min vän fick sin egna halstabblet när jag lossades slå henne och hon låssades att jag träffade,
och den flög ut.
ASG för mig!!!!
2.
vid lunchen så slängde min vän (en annan)
en macka under bordet precis över mina ben så den landade där på,
jag trodde det var en spindel elr något
och skrek till i matsalen så att de blev tyst och många kollade.-.-
Sen skrattade vi som bara den!!!!
Sen har det varit massa annat rooligt!!!
Hhihi,
Just det, min vän Lollo och jag kom på att Hahaha, Hehehe, Hihii och höhöhöh är mitt ord!! jag annvänder dom typ helllla tiden!!! Hahah ;))♥♥
Så jag har haft det lagom roligt. :DD
Jag har också lånat boke "sveket" i House of night. Den är bra hitils har den också på engelska så läser ett kap på svenska sen samma kap på engelska. (y)
Jag ska ut och gå med min häst Lina och mamma med sin kl 19:00.
Så tills dess kommer jag att blogga. (y) Yehh!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0