Sista avsnittet!:/

Igår var sista avsnittet på Vampire Diares!:'(  Men det var as bra, och många känslor kom för mig, är en liten känslomessig människa. ^^ Men det bara måste komma minst en till säsong! Annars blir det inte bra...:/
Men jag har varit med mormor och hennes syter till kyrkogården och fixat 2st gravar. Tog dok ingen bild på det. Blir nästa gång!!! :D
Sen när vi va klara så åkte vi till mormors systers loppis där systern Måna bor. Och där fick jag en bok, som heter Mordet i prästgården. Den verkar bra iaf.:))
Idag så ska jag ut och springa lite, sen läsa, ta en frukt och förhoppningsvis rida om inget annat hamnar i vägen. (y)! Bra dag!!! :DD♥
Vad ska i göra idag?? :)♥
Inte samma omslag men... ;) ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0