Va med i min Tävling!!!!:)

Nu startar jag en tävling här på bloggen, och jag kommer lotta ut en person som bloggar och skriva om den bloggen och ge en länk så att alla kan se vem som vann.
Kanske blir det just du?!
Men för att du ska kunna tävla så måste du göra:
1. Skriv att du är med.  För om du inte är med så kan du ju inte vinna iaf.;)
Bonus!
1. Skriv att du är med,
2. Blogga om det i din blogg om tävlingen och ge en länk till mig så jag kan se.
                   Det var ju allt ni behövde göra.
Inte alls svårt och ingen tid tar det heller!!!:DD♥
Kram på er!♥♥♥
           Och LYCKA TILL!!!!♥
 
 
 
Kunde inte bestämma mig för vilken bild så det fick bli alla 4 hehe.;)♥
 
 

Kommentarer
Postat av: ebba | foto

SV; Tack så jättemycket! :)

Svar: va så lite så,Men om du vill så glöm inte att va med i min tävling!:)♥
Emelie

2012-07-12 @ 12:07:50
URL: http://eebbaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0