Du får va med och bestämma!:)

Jag tänkte så att på måndag så ska jag ha en vecka som jag blogga rom allt möjligt som läsarna får ve med och bestämma i.
Så SKRIV vad du vill att jag ska blogga om, tex en händelse när jag var liten, mode, foton precis vad som helst, men det finns ju förstås gränser haha.;)
Jag kommer att planera detta som tex, måndag foton,tisdag händelser och sånt.
Och om ni inte tänker va med och bestämma så planerar jag allt själv så som jag tycke rjag ska skriva om och då blir det ju inte lika roligt för er eftersom ni har chansen att få reda på saker om mig som jag ska blogga om!
Kram!:)♥

Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite

Ha en fortsatt super bra dag, och ta gärna en titt på min blogg också!

Svar: Det ska jag ha!
Emelie

2012-07-12 @ 16:28:29
URL: http://topelite.blogg.se
Postat av: AMANDA

sv: Tack! :D

Svar: Dagens blogg e nu ute va med om du vill! =)
Emelie

2012-07-12 @ 19:00:54
URL: http://amandaavebjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0