apa...

Hellu, har varit vaken ett tag, vaknade av att jag fick ett sms på mobilen. Inte för att de var förtidigt utan det var precis lagom annars hade jag bara sovit längre och blivit skit trött resten av dagen. Hehe. ;)
Så jag har hunnit kolla på Vampire Diares och käkat lite sallads frukost. (y) Och nu ska jag nörda ett litet spel på fb som jag och min vän Ida♥ tävlar i hehe :P Och jag äger henne!..... elr kanske bara ibland hehe.;p
Men humöret e iaf på topp! :DD(y)
Blir la att man går runt i sin jump in idag som igår. Den e ju så jävla skön!^^
Fast en sak jag inte tycker om e att jag har fått en finne på en ryggkula i nacken..:/
Så den får mamma ta hand om sen.
Hoppas att ni har det bra och inte allt för mycket regn vi har iaf inte fått så jätte mycket här hemma just där jag bor.
  Kram:)♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0