11:29

Hopp morgonpigg idag då.. 
Gick upp vid 9 idag. 
Vaknade såå tidigt föratt va så jävla trött igår kväll så jag somnade skit tidigt, så missade när sötnosen skrev. :/
Men men kollade på Wallander igår, löve it! ;)<3
Och idag blir det att glo film- drakornas rike. (y):D
En ganska bra kväll blir det ändån.
Men det e ju lite jobbiga kvällar runt 8 för då går mamma och jag ner te hästarna för att plåstra om en skadad häst.:/
Tycker väldigt synd om Baronessa, hon har som en vårta fast något annat på bakbennet, så mamma elr jag får ta bort sårskorpan och spraya på något och dutta rent och sen dutta på en medicin som e lite brännande kemikalier i.
Så snacka om att man står i risksonnen för att bli sparkad för det e ju en sak som hon lär sig.;)
Idag blir det ju mest att sitta inne och slappa i min nya jump in en kortärmad SKIT SKÖN!!!!!(y)!:DD
För det blir la inte att gå ut såå mycket eftersom det ska komma ner ännu mer regn. :/ Tycker det räcker med det som har kommit, det kan ju va sånt väder som det va igår!
Men det e ju ingen större fara med att det ska komma in vatten i vårt hus/ladugård för vi bor ju väldigt högt upp. Ganska så bra, men de e ju väldigt synd om dom i tex Mariannelund, Målilla mm.
            Hoppas ni får en väldigt bra och myssig dag och inte så mycket regn.
Själv hade jag velat kolla på film med sötnosen Adam. Men kan ju inte ta mig in te stan:'//
Kram på er!♥♥
Bilder på hur det ser ut i Mariannelund för en dag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0