En del klart! =)

Så.
Nu har jag både varit ute med Nicki och varit i ladugården och så har jag diskat lite. :)
Bäst är jag!!! Hihi! ^-^
Så det har varit ganska så full fart på mig ikväll. ;)
Så nu ska jag blogga en del. :D
Och så lyssnar jag på musik och fb! =)
angående fb så kronglade ju min andra fb så då var jag tvungen att skaffa en ny. :(
Så nu är det ju bara att leta upp mina vänner igen. :/ </3
Men aja det får la gå. ;)
Hoppa ni har haft en bra kväll och har det än!!! =)
Jag fick iaf in bilderna på datorn så här kommer dom!!! =)
OBS!
Glöm inte att du kan adda mig på bloglovin. ;)
<3<3<3
:)
Mjukis klädd! =)
Hihi
använder detta till ansiktet. Vs body scrub! =)

Så ser innehållet ut. :P

Använder också de här två sedan har jag en till som man använder när man har smink! =)

Söt är han den där Rocky! :)

:)

Ser ni rådjuret! :P
Lite bilder iaf. ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0